Email Marketing-ul salveaza timpul si banii

Cei care lucreaza in vanzari, sigur s-au intalnit in cariera lor cu problema alegerii modalitatii prin care sa ramana in atentia potentialului client pana la urmatoarea intalnire sau pana cand acesta decide ca a venit timpul sa cumpere. Cea mai des intalnita situatie este aceasta:
Email Marketing-ul salveaza timpul si banii
Se intampla ca ai contactat un potential client si acesta a acceptat sa va intalniti. Ati avut o discutie pozitiva, dar dintr-un motiv intemeiat si indiferent de cat de pregatit esti in “arta” vanzarilor, iti spune ca momentul pentru a deveni partenerul tau, nu este cel mai bun si va trebui sa astepti. Fie pana se termina contractul cu actualul furnizor, fie pana lanseaza ei licitatia, sau orice alt motiv (si pot fi destule).
Cand ai ajuns intr-un astfel de moment iti pui intrebarea fireasca:
– Cat de des sa il sun sau sa il vizitez pentru ca sa raman in atentia lui (sa nu ma uite)?
Pe de alta parte, nu poti nici abuza de timpul si rabdarea omului bombardandu-l cu telefoane si vizite. Apoi costurile, sa nu uitam costurile ce se pot ridica la valori uriase cu aceste vizite fara finalitate. Iar lucrurile se pot complica rau de tot daca seful tau nu este cel mai rabdator om de pe pamant.
O solutie foarte buna pentru a ramane in subconstientul potentatialului client (dar si a celor existenti) esta sa folosesti Email Marketing-ul. Te va ajuta sa iti transmiti mesajele si sa iti cresti imaginea, totul cu costuri minime.
Exista mai multe avantaje pe care ti le aduce folosirea acestui canal de comunicare si le gasesti pe toate aici. Insa ceea ce merita scos in evidenta este faptul ca folosind Rapoartele furnizate de platforma de Email Marketing poti sa vizualizezi nivelul de interactiune al adresantilor cu continutul mesajelor . Pentru un om de vanzari este extrem de util sa stie ce subiecte il intereseaza pe fiecare adresant in parte, caci acest lucru poate arata ce nevoi specifice are la acel moment. Ori acest lucru il poti vedea urmarind pe ce link-uri din mesajul tau a dat click. Si nu in ultimul rand, poti vedea cand ti-a vizitat site-ul plecand de la un link din mesajul pe care i l-ai transmis. Asta inseamna ca se informeaza despre compania ta iar acesta este un moment bun sa pui mana pe telefon si sa il suni. Email Marketing-ul iti furnizeza deci suficiente date si semnale utile. Ramane ca tu sa il folosesti, sa o faci intr-un mod judicios si sa stii sa interpretezi fiecare raport.
Daca cele de mai sus nu te-au convins, probabil ca datele statistice o vor face. Acestea arata ca:
- Email Marketing-ul este unul dintre cele mai eficiente canale de atragere de cumparaturi. Este de 40 de ori mai eficient decat Facebook.
- 88% dintre oamenii de marketing spun ca email-ul este cel mai eficient canal de generare de lead-uri
- Pentru 73% dintre specialistii in marketing, Email Marketing-ul sta la baza business-ului.
Va asteptam sa construim impreuna si de o maniera eficienta: campanii promotionale, newsletter-e (informative), mesaje pentru momente aniversare sau pentru orice fel de sarbatoare etc.
Spor, lead-uri si conversii multe!
Surse foto: sellleadsucceed.com & plus.google.com
Articole Recente

7 Bune Practici si Recomandari in utilizarea LinkedIn
26 iunie 2017

Internet Marketing Performance Indicators
12 decembrie 2015

Indicatorii de performanta in Internet Marketing
12 decembrie 2015