Promovarea pe Waze a unei afaceri locale

Promovarea pe Waze presupune in primul rand cunoasterea uneltelor pe care platforma ti le pune la dispozitie. Doar asa iti poti atinge obiectivele.

Waze este cea mai mare comunitate de utilizatori ai unui app de navigare. Putem interpreta aplicatia ca fiind o retea sociala in care soferii (si numai soferii) pot sa partajeze informatii despre accidente, trafic aglomerat, plasamentul echipajelor de politie, inchideri de drumuri si multe altele. Avem de-a face deci cu informatii live din trafic, informatii a caror sursa o reprezinta soferii. Waze poate fi folosit doar pentru navigarea cu masina.
Numarul utilizatorilor activi la nivel mondial era in Martie 2017 de aproximativ 65 milioane, numar care cel mai probabil in 2018 va atinge borna de 100 milioane. Din ce in ce mai multi soferi apeleaza la aceasta platforma datorita beneficilor pe care le aduce. Waze apartine lui Google din 2013 dar desi partajeaza unele informatii cu Google Maps, platformele, echipele si obiectivele sunt diferite.

In ceea ce priveste promovarea pe Waze a unei afaceri, lucrurile sunt simple. Potentialii clienti sunt soferii care iti vor vedea anuntul. Si pentru ca siguranta este un aspect cheie, stai linistit, anunturile nu se afiseaza in app decat atunci cand masina este oprita in trafic. Afacerea care se promoveaza va plati doar pentru acele anunturi care sunt afisate pe smartphone-ul sau tableta soferului. Costul este de tip CPM (cost per 1000 de afisari).

Waze Ads este pentru acele afaceri care isi doresc sa atraga mai mult trafic in locatiile lor.

O prima modalitate de promovare este ca anuntul sa fie vazut (va fi afisat in partea superioara a ecranului) de catre cei care cauta in Search-ul din Waze o afacere precum a ta sau direct denumirea business-ului tau.

 

A doua modalitate de promovare se realizeaza prin afisarea unui Pin cu locatia business-ului pe ecranele acelor soferi ce circula in zona. Daca un sofer va fi interesat si va da click pe Pin, o pagina noua se va afisa, pagina in care se vor afisa unele detalii despre business-ul promovat, o optiune de a naviga catre locatie, de a suna la numarul de telefon pe care l-ai desemnat sau de a intra pe site-ul tau.

Cele doua metode de promovare de mai sus sunt ceea ce au la dispozitie afacerile mici si medii cu un buget lunar sub 3000 USD / luna. Cei care dispun de bugete mai generoase si au de inclus mai mult de 10 locatii sub acelasi cont, vor beneficia de tool-uri si suport suplimentar din partea celor de la Waze.

Pentru cei care au cunostintele necesare pentru a-si pregati si lansa cu succes campania, locul de pornire este aici. In ceea ce ne priveste, avem capabilitati-le necesare pentru a crea, administra si optimiza promovarea pe Waze. Este firesc deci ca tu sa te ocupi de afacerea ta iar noi de promovarea ei. Daca ai ca obiective cresterea traficului in locatia unde se desfasoara business-ul si o vizibiliate marita a brand-ului, le poti atinge prin promovarea pe Waze. Contacteaza-ne!