Promovarea pe Waze presupune in primul rand cunoasterea uneltelor pe care platforma ti le pune la dispozitie. Doar asa iti poti atinge obiectivele.
Waze este cea mai mare comunitate de utilizatori ai unui app de navigare. Putem interpreta aplicatia ca fiind o retea sociala in care soferii (si numai soferii) pot sa partajeze informatii despre accidente, trafic aglomerat, plasamentul echipajelor de politie, inchideri de drumuri si multe altele. Avem de-a face deci cu informatii live din trafic, informatii a caror sursa o reprezinta soferii. Waze poate fi folosit doar pentru navigarea cu masina.
Numarul utilizatorilor activi la nivel mondial era in Martie 2017 de aproximativ 65 milioane, numar care cel mai probabil in 2018 va atinge borna de 100 milioane. Din ce in ce mai multi soferi apeleaza la aceasta platforma datorita beneficilor pe care le aduce. Waze apartine lui Google din 2013 dar desi partajeaza unele informatii cu Google Maps, platformele, echipele si obiectivele sunt diferite.
In ceea ce priveste promovarea pe Waze a unei afaceri, lucrurile sunt simple. Potentialii clienti sunt soferii care iti vor vedea anuntul. Si pentru ca siguranta este un aspect cheie, stai linistit, anunturile nu se afiseaza in app decat atunci cand masina este oprita in trafic. Afacerea care se promoveaza va plati doar pentru acele anunturi care sunt afisate pe smartphone-ul sau tableta soferului. Costul este de tip CPM (cost per 1000 de afisari).