10 Beneficii aduse de Promovarea AdWords afacerii tale
Desi solutia de promovare prin AdWords nu este noua, foarte multi dintre detinatorii de afaceri nu cunosc avantajele folosirii ei. In acest articol am incercat sa stam departe de termenii foarte tehnici si sa facem o enumerare a celor mai importante beneficii.
Zece Beneficii aduse de Promovarea AdWords afacerii tale
-
AdWords livreaza rezultate
Indiferent de obiectivele pe care le urmaresti:
– sa obtii mai multe vanzari
– sa cresti vizibilitatea brand-ului
– cresterea traficului pe site
– sau un mix al celor de mai sus
Cel mai bun rezultat il obtii atunci cand faci alegerea corecta a tipului de campanie ce trebuie desfasurata: Search, Display, Remarketing sau combinarea acestora.
-
Rezultatele sunt Masurabile
– spre deosebire de alte metode de publicitate, cu AdWords poti masura foarte multi parametri importanti si in primul rand poti vedea rentabilitatea investitiei. Cu AdWords ai raspuns la intrebarile:
– cati bani am investit?
– cat mai am in cont?
– ce cuvinte cheie si ce anunturi au atras click-uri si la ce costuri?
– care dintre ele au generat vanzari si cu ce cost al investitiei?
– s.a.m.d.
De toate aceste informatii te poti ajuta pentru a-ti optimiza campania.
-
Platesti doar cand se da click (CPC) pe reclama ta
Alte platforme de publicitate online folosesc sistemul de plata CPM (cost per mia de afisari). O reclama afisata nu este intotdeauna si o reclama vizualizata. Cu CPC insa, esti sigur ca platesti doar atunci cand cineva ti-a vizualizat reclama.
In plus, platind per click-ul efectuat, esti sigur ca cel care facut-o, a fost atras de continutul reclamei.
Componenta vizualizarilor este importanta si ea deoarece poate avea o influenta in cresterea vizibilitatii brandului.
Iata deci cum Costul per Click (CPC) este cel mai corect si avantajos mod de plata la acest moment.
-
Viteza mare de implementare
De la momentul pornirii campaniei si pana la cel al inceperii afisarii reclamelor pe pagina Google sau a banner-elor pe site-uri, totul se intampla foarte repede (minute sau cateva ore). Iata deci, cum acest lucru poate fi extrem de util in situatii precum promotiile decise rapid sau al campaniilor cu termen scurt de predare.
-
Poti concura si fara un buget mare
Sistemul Google de ierarhizare a afisarii rezultatelor pentru cautarile efectuate, are la baza relevanta si calitatea informatiei pe care fiecare site in parte o ofera in relatie cu cuvintele cheie folosite la interogare. Acest lucru este valabil in primul rand pentru afisarile organice dar are o influenta majora si in stabilirea ierarhiei anunturilor platite. Daca doriti sa aflati informatii mai detaliate despre cum este calculata si stabilita ierarhia anunturilor platite prin licitatia in AdWords, o poti face de aici.
Ceea ce este important de inteles, este ca poti obtine o clasare superioara a anuntului tau platit, chiar daca CPC maxim pe care il stabilesti nu este cel mai mare din licitatie. Foloseste cuvinte cheie bune, anunturi si landing page-uri cu continut relevant.
-
AdWords ofera Relevanta
In campania de tip Search poti face setarile necesare pentru ca anuntul tau sa fie vazut doar de publicul tinta ce foloseste cuvintele cheie stabilite de tine si nimeni altcineva. In felul acesta, stii sigur ca bugetul tau este consumat doar pe cautari ce au legatura cuu ceea ce promovezi.
-
Directionare superioara
Randamentul investitiei in AdWords este foarte strans legat de reusita directionarii cat mai exacte a campaniei tale catre publicul tinta. AdWords face asta mai bine decat orice alta metoda, deoarece:
– Tinteste la nivel de LOCATIE – daca ai un serviciu de livrare pizza in sectorul 6 in Bucuresti, iti poti seta campania pentru ca anunturile sa fie vizibile doar de catre cei care locuiesc in sectorul 6 sau cauta pizza in sectorul 6. Poti deci tinti zone geografice de la nivel de tara si pana la cel de localitate sau pe o raza de x kilometri in jurul unei localitati.
– Tinteste la nivel de LIMBA – folosita de catre cei ce interogheaza motorul Google.
– poti activa campania in acele zile ale saptamanii si ore din zi cand este cel mai potrivit afacerii tale.
– poti alege ca posesorii de dispozitive mobile sa fie cei ce vad cu predilectie anunturile tale, anunturi ce vor fi optimizate de AdWords sa arate bine pe mobil. Acest aspect este cu atat mai important cu cat numarul de dispozitive mobile este in continua crestere, iar utilizarea lor a explodat pur si simplu. Tocmai de aceea capabilitatile telefoanelor au crescut si ele. Mai nou, ai posibilitatea ca dupa ce ai cautat un produs sau serviciu pe mobil sa poti sa apelezi direct la numarul afisat in dreptul anuntului ce te intereseaza. Totul este rapid si la doar doua click-uri distanta.
-
Remarketing (sau Retargetare)
Este una dintre capabilitatile mele preferate pe care le are AdWords. Este diabolic de simpla si eficienta. Avantajul de baza al folosirii remarketing-ului este ca grabeste decizia de cumparare a celor care ti-au vizitat in prealabil website-ul.
-
Poti incepe cu orice buget
Este la alegerea ta cu ce buget zilnic incepi. Important este sa urmaresti rezultatele si sa ajustezi bugetul pe parcurs.
-
Iti pune rapid afacerea pe prima pagina in Google
Exista o vorba in acest domeniu de activitate: “daca vrei sa ascunzi un mort, pune-l pe pagina a doua din Google. Nimeni nu o sa caute acolo”. In mare parte adevarata, zicerea aceasta reflecta o problema pe care o au in general cei al caror website nu se situeaza bine in cautarile organice. Solutia imediata la problema lor este AdWords-ul. Iti pune imediat pe prima pagina anuntul si deci link-ul catre site.
Sper ca ai gasit suficiente motive pentru a apela la Google AdWords. Contacteaza-ne pentru o consultatie gratuita.
Articole Recente
7 Bune Practici si Recomandari in utilizarea LinkedIn
26 iunie 2017
Internet Marketing Performance Indicators
12 decembrie 2015
Indicatorii de performanta in Internet Marketing
12 decembrie 2015